هابیتیکا

دانلود اپلیکیشن habitica

نرم افزار Habitica یک برنامه رایگان ساخت عادت‌ها می باشد که زندگی شما را به یک بازی تبدیل می کند. با جایزه‌ها و تنبیه‌هایی که به شما انگیزه می دهد و همچنین شبکه های قوی اجتماعی برای تشویق ما، این نرم افزار به شما کمک میکند که به تمامی اهداف خود رسیده و تندرست و سخت کوش و شاد باشید.

اپ موبایل هابیتیکا

 

هدف‌ها و عادت های خود را دنبال کنید

با استفاده از برنامه آسان Habitica بر روی موبایل خود، روزانه تمامی علایق، عادت ها و کارهای روزمره خود را مدیریت کنید.

برای اهداف خود جایزه دریافت کنید
تمامی برنامه های خود را به موقع و به درستی انجام دهید تا سطح آواتار خود را بالا ببرید. در اینصورت می توانید از مشخصه های داخلی این نرم افزار مانند battle armor، mysterious pets، magic skills و حتی quests استفاده کنید.

بازی Battle Monsters را با دوستان خود انجام دهید.

بازی Battle Monsters را با دیگر استفاده کنندگان این برنامه انجام دهید. از طلاهایی که به عنوان امتیاز دریافت می کنید برای خرید بازی های داخل برنامه و یا جایزه های مورد علاقه خود استفاده کنید، مانند دیدن یک قسمت از برنامه تلویزیونی محبوبتان.

habitica

 

مصرف کنندگان برای بهبود عوامل زیر از این نرم افزار استفاده می کنند:

  • سلامت و تندرستی

هیچوقت برای ورزش تشویق نشده اید؟ و یا وقتی برای رفتن به باشگاه ندارید؟ این برنامه سالم ماندن شما را بسیار دلپذیر می کند.

  • مدرسه و محل کار

نوشتن یک گزارش برای معملم و یا رئیستان چنان فرقی نمیکند، درواقع می توانید با انجام کارهای سخت تر به پیشرفتتان کمک شایانی کنید.

  • و بیشتر از همه!

ویژگی کاملا انعطاف پذیر این برنامه به این معنی است که شما می توانید Habitica طوری تغییر دهید که کاملا همگام با اهداف شما کار کند. کار کردن روی پروژه های جدید، تمرکز بر سلامت خود و یا حتی دنبال کردن رویاهای جدید همگی به تصمیم شما بستگی دارد.

این برنامه موبایل  طوری تنظیم شده که در هر مکانی بتوانید از آن استفاده کنید. اهداف خود را با یک کلیک تکمیل کنید، مهم نیست که کجا هستید!

 

همچنین ببینید

دانلود تلگرام4.4

دانلود Telegram موبایل

پیام‌رسان محبوب تلگرام ، به تازگی نسخه جدید خود را منتشر کرده که از امکانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.