آنتی ویروس رایگان کسپرسکی

آنتی ویروس رایگان کسپرسکی از امنیت بالایی برخوردار است و ویژگی های زیادی دارد اما در هر صورت با نسخه های پولی اش رقابت نخواهد کرد. نسخه های پولی راهکارهای لابراتوار کسپرسکی ویژگی هایی همچون کنترل والدین، محافظت از پرداخت های آنلاین، و البته ارتباط امن را شامل می شود که کاربران به ازای این ویژگی ها مبلغی را هزینه می کنند.

در این نسخه ی رایگان تمام آنچه که باید باشد وجود دارد. فایل ها و ایمیل ها در وب محافظت می شوند، آپدیت ها به طور منظم انجام می گیرد، امنیتی قوی برقرار می شود و غیره. این نسخه از شما به طور کامل محافظت می کند و شما می توانید به راحتی به گشت و گذار و وب گردی خود ادامه دهید. آیا این محافظت کافی نیست؟ بسیار خب باز هم ادامه می دهیم، فلش مموری و سایر ذخایر رسانه ای شما توسط این نسخه مورد بازبینی قرار می گیرند و البته در برابر حملات فیشینگ و فایل های آلوده محافظت خواهند شد. به طور خلاصه بخواهیم بگوییم تمام ضروریات امنیتی برای کاربران در این نسخه ی رایگان وجود دارد.

 

یک خبر خوب دیگر این است که نسخه ی رایگان کسپرسکی بسیار سبکتر از نسخه های دیگر کسپرسکی است و با سرعت بالایی قادر به اسکن سیستم کاربر خواهد بود.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

دانلود کن

همچنین ببینید

مرورگر brave

دانلود مرورگر Brave

Brave به عنوان مرورگر رایگان و متن باز یک ماموریت برای اصلاح وب است. درواقع، چیزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.