نمایش سه بعدی پی دی اف با Soda 3D PDF Reader

نرم افزار Soda 3D PDF Reader یکی از رقبای Adobe Reader و محصول Lulu می باشد. شاید قدرت عملکرد آن به پای ادوبی ریدر نرسد اما امکانات و قابلیتهای جالبی دارد. با کمک این برنامه می توانید اسناد PDF خود را بازگشایی و ویرایش کنید و آنها را به فرمت های دیگر تبدیل نمایید و در نهایت می توان اسناد خود را از لحاظ امنیتی بیمه کنید.

هماهنگی با تکنولوژی OCR به منظور جداسازی یا شناخت متن های موجود در تصاویر، بخش دیگری از قابلیت های این نرم افزار است. جالبتر اینکه ساخت اسناد از محیط های مختلف با استفاده از پرینتر مجازی را می توان به امکانات این نرم افزار اضافه کرد. ابزار قدرتمند ویرایشگر داخلی آن، به کاربر این اجازه را می دهد تا اسناد خود را مستقیماً ویرایش کند و یا آنها را تبدیل به صفحات وب یا اسناد با فرمت Word و Excel نماید. یکی از جالبترین بخش های این نرم افزار بهره گیری از فناوری منحصر به فرد ۳D Veiw است. با این امکان شما می توانید فایلهای PDF خود را همچون یک کتاب واقعی در اختیار داشته باشید، هرکدام از صفحات را دستکاری کنید. این قابلیت اگرچه یک ویژگی لازم و ضروری نیست اما امکانات بصری جالبی را به شما هدیه می کند و جذابیت خاصی به اسناد PDF می دهد. ساخت انواع فایلهای word, Excel و پاورپوینت به PDF از کارآمدترین ویژگی این برنامه بشمار می رود.

برخی از قابلیت های نرم افزار رایگان Soda 3D  PDF Reader :

  •  اجرا و نمایش سریع  انواع مختلف فایلهای PDF
  •  نمایش سه بعدی فایلهای PDF بدون نیاز به تغییر در فایل
  •  امکان ساخت فایل PDF‌ از محیط نرم‌افزارهایی همچون Word و Excel  و PowerPoint و …
  •  امکان تبدیل فایلهای PDF به متن  یا عکس  یا صفحه وب Html
  •  امکان ساخت PDF از طریق مرورگرهای مختلف اینترنتی (فایرفاکس ، اینترنت اکسپلور و… ) و ارسال اتوماتیک فایل ایجاد شده به پست الکترونیکی
  •  ویرایش مستقیم فایل‌های PDF‌در محیط اصلی نرم افزار

 

دانلود کن

همچنین ببینید

مرورگر brave

دانلود مرورگر Brave

Brave به عنوان مرورگر رایگان و متن باز یک ماموریت برای اصلاح وب است. درواقع، چیزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.